header_logo
Vragen? Bel ons op 0599 - 58 13 30 of email naar verkoop@wedeka.nl

Geen Artikelen

Veelgestelde vragen

  1. De kast die ik wil bestellen kan ik niet met de configurator maken, wat te doen?
  2. Kunt u mij advies geven?
  3. Klopt mijn bestelling wel?
  4. Hoe kan ik betalen?
  5. Wanneer wordt mijn kast geleverd?
  6. Ik heb de voorkeur voor een bepaalde leverdag omdat ik dan thuis ben, kunnen jullie daar rekening mee houden?
  7. Hoe wordt mijn kast geleverd?
  8. Ik wil mijn kast liever ophalen, kan dat?
  9. Ik kan bij aflevering van de pakketten al zien dat deze beschadigd zijn, wat te doen?
  10. Hoe kan ik mijn kast het beste monteren?
  11. Bij montage van de kast blijken niet alle onderdelen die op de pakbon staan aanwezig te zijn, wat te doen?
  12. Bij montage van de kast blijken 1 of meer onderdelen beschadigd te zijn, wat te doen?
  13. Retourrecht en zichttermijn

1. De kast die ik wil bestellen kan ik niet met de configurator maken, wat te doen?

U kunt de configurator gebruiken voor het samenstellen van de meest verkochte kasten. Lukt het niet om uw specifieke kast met de configurator te maken dan raden wij u aan deze op te bouwen uit “losse onderdelen”. Het is wenselijk om vooraf een schets op papier te maken. Vervolgens scrollt u door de “losse onderdelen” en plaatst u deze stuk voor stuk in het winkelwagentje.

naar boven

2. Kunt u mij advies geven?

Ons verkoopteam is van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 16.00 uur telefonisch (0599-58 1330) en per mail (verkoop@wedeka.nl) bereikbaar voor het beantwoorden van uw vragen en te helpen bij het bestellen.

naar boven

3. Klopt mijn bestelling wel?

In het geval u niet zeker weet of uw bestelling klopt kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld. Wij kijken uw bestelling dan extra goed na en nemen eventueel contact met u op.

naar boven

4. Hoe kan ik betalen?

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen of u uw kast met iDeal of middels Overboeking wilt betalen. Als wij uw betaling binnen hebben wordt het orderproces door ons in werking gezet.

naar boven

5. Wanneer wordt mijn kast geleverd?

U ontvangt van ons nadat wij de betaling van de bestelling hebben ontvangen op werkdagen binnen 2 werkdagen een mail met de geplande leverdatum. Bestelt u in het weekend dan ontvangt u deze mail op maandag. De levertijd van uw kast hangt van verschillende factoren af. Voor een ongelakt model kunt u soms al uitgaan van levering binnen 1 week. Ook kan het zijn dat bepaalde producten niet meer op voorraad zijn en moeten deze nog door ons gemaakt worden, dan duurt het wat langer. Gelakte modellen worden meestal binnen 3 weken geleverd.

naar boven

6. Ik heb de voorkeur voor een bepaalde leverdag omdat ik dan thuis ben, kunnen jullie daar rekening mee houden?

In het geval uw voorkeur uitgaat naar een bepaalde leverdag kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Leveringen in het weekend zijn niet mogelijk.

naar boven

7. Hoe wordt mijn kast geleverd?

Uw kast wordt ongemonteerd geleverd door een koeriersbedrijf of door onze eigen transportdienst. Mocht u niet thuis zijn dan treft u in uw brievenbus een berichtje aan met een telefoonnummer. Door dit nummer te bellen kunt u een leverafspraak maken met de transporteur. Heeft u een goede plek om de kast achter te laten? Geeft u dit dan aan in het opmerkingenveld.

naar boven

8. Ik wil mijn kast liever ophalen, kan dat?

U kunt er voor kiezen om uw kast op te halen. Op deze wijze voorkomt u dat u verzendkosten moet betalen. In het bestelproces kunt u voor deze optie kiezen. U ontvangt van ons een berichtje met een datum waarop de kast voor u klaarstaat. Afhalen kan op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.00 uur aan de Nomdenweg 1, 9561 AM, Ter Apel. U kunt zich daar bij de receptie melden. Betalen moet altijd vooraf.

naar boven

9. Ik kan bij aflevering van de pakketten al zien dat deze beschadigd zijn, wat te doen?

Bij aflevering van de bestelling wordt u gevraagd te ondertekenen voor goede ontvangst. Mochten er zichtbare beschadigingen zijn dan kunt u 2 dingen doen: u accepteert de levering niet of u laat de transporteur een aantekening maken op de vrachtbrief. In beide gevallen stellen wij het zeer op prijs als u ons spoedig, in ieder geval binnen 1 week, op de hoogte brengt. Wij kunnen dan actie ondernemen en er voor zorgen dat u uw bestelling alsnog in juiste orde ontvangt.

naar boven

10. Hoe kan ik mijn kast het beste monteren?

In de montagehandleiding, die u kunt downloaden van de website www.wedekakasten.nl, staan montageadviezen.

naar boven

11. Bij montage van de kast blijken niet alle onderdelen die op de pakbon staan aanwezig te zijn, wat te doen?

Mochten niet alle onderdelen die u besteld hebt geleverd zijn, brengt u ons daar dan zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 1 week, van op de hoogte per mail: verkoop@wedeka.nl Wij sturen deze dan eventueel na.

 

naar boven

12. Bij montage van de kast blijken 1 of meer onderdelen beschadigd te zijn, wat te doen?

Hout is een natuurproduct, daarom heeft u uw kast waarschijnlijk ook bij ons gekocht. Kleine afwijkingen komen bijna altijd voor. Bij beschadigingen van buiten af raden wij u aan ons daar zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 1 week, van op de hoogte te brengen per mail: verkoop@wedeka.nl. Wilt u foto’s van de beschadigingen meesturen zodat wij kunnen beoordelen wat er aan de hand is?

naar boven

13. Retourrecht en zichttermijn

Mocht het door ons geleverde product u niet bevallen, dan kunt u dit binnen 7 werkdagen na ontvangst, zonder opgave van redenen, schriftelijk bij ons melden. U ontvangt dan schriftelijk van ons informatie over de wijze waarop de goederen geretourneerd kunnen worden. Nadat wij de goederen degelijk verpakt, inclusief aankoopnota, retour hebben gekregen, worden deze op gebruikssporen, volledigheid en beschadigingen gecontroleerd. Uiterlijk binnen 30 dagen ontvangt u het aan ons betaalde factuurbedrag verminderd met 2x de verzendkosten retour.

naar boven

privacy verklaring | disclaimer | cookiebeleid | copyright | Realisatie: Functioneel Wit